A Senkiyel Időjáték Kurzus a tudati fejlődés egy állomása. Egy lökéshullám a rögzült, beégett mentális rítusokat, kollektív mintákat elhagyni kész, egyben a rejtett belső világok megismerésére nyitott felfedezők számára.
Az egyetlen vezérfonal az Időjáték tanulása és használata során az a képlet, hogy Az Ismeretlen olyanná válik, amilyennek mag akarom ismerni. És éppen olyan törvények uralkodnak benne, amelyek szükségesek létezésének bizonyításához! A paradoxon az, hogy a hétköznapi életünk, az emberi létezés és minden tudományos megfigyelés valójában ennek a képletnek a fogja. Hiszen a kvantumfizika felfedezése óta minden tudományos törvényszerűség cáfolható, mi több éppen a cáfolata válik bizonyítékká. Ez pedig azt is jelenti, hogy mindennek az ellenkezője is igaz; vagyis, hogy mi lesz igazzá számunkra, csupán a megismerésünk szándékának a kérdése. Ezért a legfontosabbnak az ember tudati evolúciójában a megismerést és nem annak tárgyát tartjuk. A Senkiyel Időjátékban pedig a megismerés tárgya az emberi létezés szabadsága, (kiszolgáltatottságának teljes felszámolása), a rejtett képességek felszabadítása, az ember mágikus oldalának és ismeretlen dimenzióinak feltárása. Ez egy olyan utazás az ismeretlenbe, ahol a káosz a rend, a szabálytalanság az egyetlen szabály. De ahhoz, hogy a valódi megismerés felé törekedjünk, el kell engednünk a tudatalattink által ránk szabott rendet és szabályokat.
A Senkiyel Időjáték három részből áll: az időjáték rendszerének megismerése, az egyedi F:ÉN:Y DNS létrehozása és az eredmények megosztása a Sensumban.
Az Időjáték klaszter egy olyan társasság, ahol a közös cél az érzékelés határainak kiterjesztése, és az intuitív intelligencia fejlesztése annak érdekében, hogy az egyén továbblépjen az emberi létezés kiszolgáltatott, függő, zárt struktúráiból – a Homo Sapiensből a Homo Sensoriumba.
E közös önfejlesztés alapja egy absztrakciós tudatfejlesztő platform, a Senkiyel Időjáték, ami a racionális elme elől elzárt területeken létrehozott absztrakt koncepció.
A Senkiyel Időjáték egy bázisforma, melynek fő elemei, – mint Magok és Krónok – hordozzák létrehozója a tulajdonos F:ÉN:Y DNS-ét.
A DNS minden információját egy Óra kódolja, ebből olvasható ki minden absztrakció, amely az egyéni fejlődés irányát és mikéntjét tartalmazza.
A Klaszter minden egyes tagja a rendszer adoptálása után létrehozza a saját egyedi F:ÉN:Y DNS-ét, Óráját és ezzel a tapasztalati időformák útvonalait, amivel az önfejlesztéshez szükséges belső eljárásait “lehívja”.
A Klaszter tagjai megosztják egymással az egyéni időformákban létrejött tapasztalataikat és egy nagyobb egység részeiként összefűzik azokat a Sensumban.